luni, 5 septembrie 2011

Zacusca din dovleac

Reteta asta a venit la fix dupa un weekend plin de mancare gatita. Simteam nevoia sa revin la ceva crud, asa ca azi am mancat numai pepene rosu :)) Trebuie sa mai profit de acesta pana nu se mai gaseste la vanzare. E absolut minunat si te saturi fara prea mult efort. Revenind la reteta, cea originala o gasiti aici. Eu am mai inclus cateva ingrediente.
- jumatate de cotor de dovleac










- o rosie medie
- jumatate ceapa mica veche
- un ardei capia mic
- un capat de ardei iute (se pune dupa gust, in cazul meu trebuia sa pun mai mult)
- un praf de chimen rasnit
- un praf de piper
- 3 lingurite tarate de psyllium
- sare dupa gust
- o lingura ulei

Dovleacul se rade pe razatoarea mare si se fierbe pana se inmoaie, in putina apa si ulei. Dupa se scurge zeama si ce ramane se adauga in blender impreuna cu celelalte ingredinte. Posibil la mine a fost rosia mai zemoasa si de aceea a trebuit sa adaug taratea de psyllium. A iesit delicios! Am servit-o cu felii de ardei gras si masline kalamata (sunt moarta dupa maslinele astea...)

Sa aveti pofta ;)

Pupici voinici,
Mihaela G.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu