sâmbătă, 24 septembrie 2011

Struguri cu patrunjel

Am vrut sa tin post cu apa si sucuri o zi si am ajuns sa tin 2 fara prea mult efort. Ultima oara cand am vrut sa tin o zi doar cu sucuri mi-au mers toate pe dos. S-a stricat storcatorul centrifugal, tremura pe masa si am ajuns sa adun sucul facut de pe masa si de pe covor...Eram suparata foc :( Acum aproape 2 saptamani, am facut un efort financiar si am achizitionat un storcator prin presare la rece. Cea mai buna investitie! Are 5 ani garantie si mai toata lumea il lauda la vechime, deci am mers pe maini bune :)
De atunci in fiecare seara incerc variante, asa cum facusem la inceput cu smoothie-urile. Cum zicea o prietena azi, smoothie-urile nu sunt bune pentru ca dau dependenta :))) Eeee acuma de sucuri sunt dependenta :D 

In prima parte a zilei mi-a fost mai greu sa-mi fac suc, asa ca am apelat la prafurile verzi (o sa detaliez in urmatorul post) si apa din abundenta. Ajunsesem sa beau vreo 4 l in 9 ore. Nu a fost asa greu, pentru ca de ceva vreme tin post cu apa vreo 2-3 zile pe luna. Doar cu apa, ma simteam sleita de puteri a doua zi, am facut si febra odata, cica au iesit balaurii din mine :D Nu am planificat sa tin si azi, asa am simtit. Oricum daca se intampla ceva cu mine, aveam la indemana niste fructe si remediam problema.. Frica mi-a fost de drumul de la munca spre casa. Nu mi-am luat multe de carat la mine cum fac de obicei :P, iar azi m-am dat viteaza si am facut piata. 
Aseara m-am delectat cu pepenele galben si zmeura si un litru de suc verde. Am combinat cateva frunze de telina, un cm de ghimbir, cateva mere, 4 morcovi potriviti, 2 castraveti cu coaja. Delicios! Trebuie sa incercati si veti vedea cat de bun si sanatos e ;) Pentru azi mi-am luat la pachet intr-o sticla cu dop de ceramica. Sigileaza foarte bine, are 700 ml si mi se pare foarte utila, desi a fost bere in ea.. Nu, nu eu beau bere :)) Sunt altii mai vigilenti..Eu ma multumesc doar cu sticla, e numa buna de pastrat sucul pentru cateva ore.
In seara asta ca sa-i fac pe plac si sotului meu, am facut must din struguri albi. Rosu era in frigider, dar daca aveam cerere si alb, am zis hai sa incerc la aparatul minune. A iesit nesperat de bine, iar resturile au iesit foarte uscate, ziceai ca e ca rumegusul. Iar pentru mine, l-am combinat cu putin suc din patrunjel verde. S-a simtit mai pronuntat aroma de strugure, deci merita incercat! Multumesc Mireille Mi pentru combinatia asta :*
Cam asa arata:
Bucatelele alea mici de patrunjel nu trebuiau sa fie acolo, le-am scapat cand am desfacut storcatorul, dar tot bun a fost :)
Despre postul cu apa aflasem prima oara de la bunica mea. Mi se parea aiurea atunci, iar acum e necesar. Mai multe despre post cititi aici si aici
Am vreo 3 carti despre sucuri si inca mai vreau una! Sper sa fac rost curand de Steve Meyerowitz -Postul cu sucuri naturale si detoxifierea. Ma va ajuta sa fac mai corect detoxifierea si cine stie data viitoare mai adaug o zi de sucuri pe langa cele 2 :) 
Un film foarte bun despre postul cu sucuri ce merita vizionat:
Vizionare placuta si alege macar o zi pe saptamana sa-ti detoxifici organismul.


Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu