vineri, 9 septembrie 2011

Cura cu pepene rosu

O cura cu pepene rosu aduce foarte multe beneficii sanatatii. Pot tine cura de pepene rosu si persoanele care se afla la cura de slabire. Desi nu putem spune ca putem tine o cura de slabire doar cu pepene rosu, este bine sa stim ca acesta nu ingrasa. Pepene rosuPepenele rosu are foarte putine calorii. Pepenele rosu este o sursa excelenta de vitamina C. De asemenea, este o sursa foarte buna de vitamina A si vitamina B6, tiamina, potasiu şi magneziu. Pepenele rosu are numele stiintific lanatus Citrullis. O cura cu pepene rosu (pepenele verde) inseamna un deliciu in anotimpul fierbinte de vară dar, mai mult decat atat, poate potoli inflamatia care contribuie la boli ca astmul, ateroscleroza, cancerul de colon, diabetul zaharat şi artrita.

Pepenele rosu are putine calorii si nu ingrasa

Pepenele rosu este bogat in vitamine din compexul B, necesare pentru producerea de energie. Pepenele rosu este o sursa foarte buna de vitamina B6 şi o sursă bună de vitamina B1, magneziu, si potasiu.
Pepenele rosu are un conţinut mare de apă (aproximativ 92%) şi un continut mai mic de calorii decât multe alte fructe (o felie medie de pepene rosu are doar 48 calorii)! Raspundem asadar si la intrebarea daca o cura de pepene rosu ingrasa. Pepenele rosu are putine calorii si ca atare nu ingrasa!
152.00 grame de pepene rosu = 48.64 calorii
Nutrient Cantitate Densitatea nuntrientului
vitamina C 14.59 mg 9
vitamina A 556.32 UI 4.1
vitamina B6 (piridoxina) 0.22 mg 4.1
vitamina B1 (tiamina) 0,12 mg 3.0
potasiu 176.32 mg 1.9
magneziu 16.72 mg 1.5

Mai multe detalii aici

Cura cu pepene rosu am tinut-o din intamplare. Luni nu aveam decat un pepene de vreo 4 kg si cativa fulgi de porumb fara zahar. Mi-a placut ziua, asa ca am continuat. Nu stiam daca procedez bine sau rau, dar eu ma simteam extraordinar. Dupa 2 felii de pepene, foamea se potolea vreo 2-3 ore. Nu am mancat asa din dorinta de a slabi, ci doar de detoxifiere. Posibil sa nu fi dat jos un gram, desi o sa ma cantaresc maine dimineata. 
In timpul zilei pe langa pepene, am consumat 2.5 l apa, 1 l ceai de coada calului macerat la rece, vreo 2 maini de fulgi de porumb fara zahar, 3-4 rondele de grau expandat (stiu ca seamana cu cartonul, dar mie imi place), 2 mere. Seara am mancat ori zacusca din dovleac cu ardei si masline kalamata; salata de rosii cu castraveti, ardei, ceapa multa cu seminte de floarea soarelui si hrisca inmuiate; salata de rosii cu seminte de canepa decorticata; naut (facut ca fasolea batuta) cu ardei gras si masline kalamata, 3 struguri. Plus de asta am facut miscare in fiecare zi, plimbari prin parc de 30 de minute si un ritual de dimineata, de care o sa povestesc in alt post.
Primele semne de detoxifiere le-am simtit ieri, a 4 zi din cura. M-am simtit usor slabita, cu ameteli, o stare de frig, de dimineata imi aparuse o pata mica pe fata (care e inca acolo), o stare de somnoleta si am avut de 4 ori scaune normale. Marea mea mirare a fost cand am vazut ca eliminam ce mancasem cu 2 zile inainte. De multe ori mi se spunea ca mananc prea incet, cam asa si este, doar ca nu le mestec tot timpul foarte bine. Cu stupoare am vazut seminte de f.s. aproape intregi! Fiind in a 5 a zi de pepene rosu, inca mai elimin semintele alea :))) Azi inchei aceasta cura, dar cu siguranta o voi repeta! Cine se baga in hora data viitoare cu mine? :)) Hai..curaj... :D
In seara asta o sa completez cum a trecut si ziua de astazi. 

Vineri seara ma apucase o foame...dar am trecut peste cu 1 l de suc verde. Prima incercare la aparatul Green Power, merita fiecare leut :D Sambata dimineata m-am cantarit si tot 57 aveam, deci am avut parte doar de detoxifiere, exact ce vroiam!
Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu