joi, 1 septembrie 2011

Nice place, nice people :)


Am creat blogul de mai bine de doua luni asa ca a cam sosit momentul sa ne punem pe treaba. Am hotarat sa ne intalnim, sa discutam, sa punem tara la cale :D
Unde puteam sa ne vedem? Intr-un loc care ne uneste si ne aduce aminte de cat de frumos a fost la un curs de hrana vie si cat de hotarate am fost sa luam alta cale in viata (suna profund, asa-i? :))). De a ne schimba modul de gandire, obiceiurile alimentare (mai mult mie) si de a ne bucura mai mult de orice clipa din viata noastra.
Am gustat putin din lumea fascinanta a raw-ului la casa Raw.z. Un loc minunat! Ne-a cam uitat Dumnezeu acolo :)))) Se intunecase si noi nu mai plecam...
Am servit un pate cu alge, foarte aromat, parea sa aibe un gust de peste cu painici de 2 feluri si o felie de tort cu afine. Extraordinare toate! Apa a fost din partea casei, muzica foarte placuta si parca nici nu ziceai ca esti intr-un restaurant. Nu era forfoteala aia de furculite lovite de farfurii, sa mananci repede ca se raceste. Am savurat momentul ca ma aflu intr-un loc linistit cu o companie placuta si o masa pe gustul nostru :)
Am facut si cateva pozici sa imortalizez intalnirea, dar si sa-mi fac curaj sa scriu un post :)) Dupa stiu ca o sa vina de la sine. Am strans ceva retete incercate, doar ca sa ma scuzati, nu sunt toate asa cu mi-as fi dorit. Incerc sa ma perfectionez cu fotografia cu pasi marunti, dar siguri!



Pupici voinici :*
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu