duminică, 16 octombrie 2011

Mic dejun aromatizat

De ieri am vrut să fac reţeta asta, doar că am fost prinsă-n treburi şi nu am mai apucat..Este foarte simplu de făcut!
Se folosesc următoarele:
- 2 pere mici
- 2 mere mici
- un praf de cuişoare
- 1 linguriţă hrişcă crudă
- jumătate linguriţă polen
Hrişca se înmoaie minim 5-6 ore în apă. Detalii despre ea găsiţi aici.
Fructele se taie potrivit şi se presară restul ingredientelor. În ultima perioadă sunt chitită pe cuişoare pentru că m-au scăpat de durerea de gât, în plus aduce o prospeţime respiraţiei (de aproape un an m-am lăsat de gumă de mestecat, aşa că e sfântă aţa dentară, periuţa şi pasta de dinţi). Deşi le foloseam la condimentarea smoothie-urilor, nu ştiam ce proprietăţi au. Cuişoarele sunt cele mai puternice plante dezinfectante de pe pământ. Se folosesc în cazuri de balonare, prevenirea răcelilor (am mestecat 2-3 cuişoare pe zi), durere de măsea, pişcături de insecte.
Rezultatul:



Să aveţi o duminică plăcută!
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu