sâmbătă, 22 octombrie 2011

Cremă de ciocolată cu fistic și macadamia

Acum o săptămână, a trebuit să mergem în vizită la socrii, așa că am vrut să-i iau prin surprindere cu o rețetă raw. Am reușit să-l impresionez doar pe tata socru, restul nimic :)) De când am devenit vegetariană, am învățat o chestie importantă. Gusturile se educă :D Cât insiști mai mult, cu atât ți se pare mai gustos. Iar această combinație îmi place tare mult!
Pentru partea de jos am folosit:
- sos de caramel (din cartea ”Bucătăria bazată pe crudități și alimente vii”)
- 1 avocado
- un pumn de fistic crud marunțit
- 2 lingurițe cacao
- pastă din curmale (4 bucăți)
- puțină apă
Sosul de caramel l-am adaptat după ce aveam prin cămară: 2 lingurițe miere, 1 linguriță lucuma, 1 linguriță mesquite, 1 linguriță maca, un praf nucșoară, un praf ghimbir măcinat, un praf cuișoare măcinate, o linguriță scorțisoară (se pune după gust), un praf vanilie, un praf sare neiodată. Se combină toate ingredientele până la omogenizarea lor.
Într-un blender se combină restul ingredientelor, iar la urmă se adaugă și sosul de caramel.
Partea de sus conține:
- macadamia rămasă de la brânzică 
- 2 lingurițe fulgi de cocos
- 1 linguriță unt de cocos
- 1 linguriță cacao
Se amestecă ingredientele până se poate modela compoziția.

Sosul de caramel este opțional. Lucuma este un fruct originar din Peru și are un gust de înghețată. Mai multe informații găsiți aici. Mesquite este un îndulcitor natural, are un conținut ridicat de proteine si fibre, detalii aici. Maca este un superaliment ce îți dă energie și multe altele
Văzusem la Ina rețeta cu macadamia. A fost primul blog de hrana vie pe care l-am citit și-l urmăresc cu mare drag!


Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu