luni, 17 octombrie 2011

Brânzică din macadamia

La începutul lunii, am tot văzut pe diferite blog-uri reţete cu macadamia. Ştiam ca e foarte scumpă şi nu mi-o permiteam, aşa că am făcut un efort şi mi-am achizitionat jumătate de kg. Nu-mi pare rău deloc! Trebuia să invăţ să mănănc şi cu măsură :)) Am preparat două reţete din 200 grame :D Una din ele este aceasta.
Am folosit următoarele:
- 100 g macadamia 
- un fir ceapă verde
- un praf sare neiodată
Nerăbdarea a fost aşa mare încât nu am mai citit dacă se înmoaie în prealabil nucile şi le-am pregătit aşa...Iar de când am achiziţionat GP, am uitat de blender şi folosesc mai mult minunea de aparat la fărămiţat nucile. Se poate folosi şi un blender manual. Ceapa se taie mărunt, sarea se adaugă la urmă şi se savurează cu un ardei capia sau cu roşioare. De la Corina Bacalu m-am inspirat, doar că am uitat şi de lămâie, eram prea curioasă de rezultat :))) 



Informaţii despre ele găsiţi aici şi aici.

Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu