joi, 10 noiembrie 2011

Supă de dovleac

Aveam de câteva săptămâni bune un dovleac uriaș în balcon, mă tot uitam la el, nu știam cum să-l fac crud în preparate. Am răsfoit cartea minune (”Bucătăria bazată pe crudități și alimente vii”) și ha, o supă numa bună pe timpul ăsta rece. Rețeta era mai complexă, dar am mai improvizat după ce aveam în cămară.
Ingredientele sunt:
- o cană de dovleac ras (eu l-am dat prin răzătoarea mică să fie mai ușor pentru blender)
- 2 linguri ulei de măsline
- 10 nuci macadamia (în rețeta originală erau semințe de pin)
- o roșie medie
- 2 căței de usturoi
- un praf sare cu verdețuri uscate
- o ceșcuță de apă pentru blender
Se amestecă toate ingredientele în blender până se pătrund bine. La servire, rezultatul din blender se diluează cu apă după preferință. Deasupra se poate adăuga pătrunjel, mărar, busuioc, ce aveți la îndemână. Eu am pus nițel pătrunjel și un praf de cardamom.
Ce rămâne se poate păstra la frigider maxim 5 zile. Apa adaugată în supă poate avea până în 45 grade Celsius.

Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu