duminică, 27 noiembrie 2011

Rejuvelac

Am tot stat pe gânduri dacă să mă apuc de rejuvelac sau nu. Mi se parea tare dificil să stai 4-5 zile și să descoperi dacă ai procedat corect sau nu. Această băutură este foarte bogată în enzime și conține complexul de vitamine B, vitamina E și K, dar și altele. Are un gust asemănător cu borșul din tărâțe de grâu, ușor acrișor.
M-a ajutat Angela Stokes în fabricarea lui:
Pentru obținerea lui se folosesc în general boabe de grâu, dar și secară, quinoa, ovăz, mei, orez, etc. Acum câteva săptămâni am încercat din grâu, iar de curând din kamut. Pot să zic că mi-a placut mai mult din kamut decât din grâu. Pe viitor am să încerc și din alte boabe, pentru că merită! Cu ajutorul lui, am făcut și brânzică din migdale și caju, au ieșit mult mai bune decât cu probioticele de la farmacie.
Pentru pași m-am inspirat de la Ramona Pop și de la Cornelia Marin. Ambele le-am descoperit pe la începutul anului, când căutam orice informație despre hrana vie și m-au ajutat mult. Vă recomand să le citiți blogurile :)
Rezultatul arată așa:
Sper să vă placă!

Pupici voinici,
Mihaela G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu