miercuri, 31 august 2011

Chiar trebuie sa ne prezentam? E musai :)


Sunt una din Mihaelele acestui blog si imi propun sa impart din experientele mele cu voi cu toti! De ceva vreme am grija de mine mai mult decat am putut vreodata. Nici inainte nu consumam bauturi "racoritoare", produse "traditionale" cu tot felul de balarii in ele, dar carnea nu-mi lipsea decat de 2 ori pe saptamana, cand facem o pauza. Am luat atitudine pentru ca am dat de gustul informatiei si tot cautand una alta, am realizat ca nu e chiar asa de roz lumea asta. Toti vor sa faca bani pe spinarea noastra. In ultimii 2 ani, raceam foarte des, ma saturasem de pastile, de ce sa mai incerc sa ma pun pe picioare. Nu am facut pneumonie ca altii, dar nu ma simteam confortabil in piela mea. Din ianuarie am renuntat brusc la carnuri (cu exceptia pestelui), lactate inca se mai
tineau de mine. Am mai avut mici scapari, dar tot timpul am revenit la ce vroiam sa fac. Un efect benefic pentru mine a fost ca am slabit de la 64 kg la 57 kg. Primeam tot felul de intrebari ce am facut, cum a fost posibil...La cate am aflat pana acum, mi-a demonstrat ca nu exista nu pot sa slabesc si intrebari de genul ce dieta sa mai incerc.. Daca introduci in viata ta ceva bun si sanatos si il mentii cat poti de mult, sa mai elimini una alta care nu face asa bine la organism, eu cred ca se poate!
Nu-mi doresc sa fiu 100% raw, ci in proportie de 70-80%. In rest, vegetarian si pe cat posibil sa mananc cat mai rar peste si lactate (nici acum nu predomina). Nu sunt exagerat de slaba, mai am pana sa ajung la greutatea ideala (vreo 3 kg), dar toata afacerea asta nu se invarte asupra slabirii, ci mai degraba sanatatea ma intereseaza. Am destule argumente sa-mi continui viata asa. Sper ca voi fi in stare sa fac asta si cand imi voi dori copii :)
Am sa incerc sa scriu si cum imi decurge o zi din saptamana, ce mananc, ce mai descopar. Cum imi zice o prietena draga, am degete fermecate. Caut o chestie si dau de mai multe informatii. Efectele sunt vizibile si o sa va povestesc separat intr-un post.
 
Pupici voinici,
Mihaela G.

2 comentarii:

  1. Sunt foarte curioasa ce mananci si cum se desfasoara o zi de-a ta si mai ales ce retete faci :)
    Succes!Arata foarte bine blogul! :* A.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc A! :* In curand o sa apara si retetele incercate ;) Pupici

    RăspundețiȘtergere